Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Για Αρχή...

Στα παλιά τα χρόνια σας αποκαλούσαμε "βέβηλους"...

Αργότερα, υιοθετήθηκε μία πιο πολιτικά ορθή λέξη... έτσι, τώρα είσαστε απλά "αμύητοι"

"Κοίτα τι μας λέει ο κωλομασόνος!" θα πείτε.. "Είναι δυνατόν να ξεκινάει μία ανάρτηση με τόσο υποτιμητικό τίτλο για την υπόλοιπη ανθρωπότητα και να καθόμαστε να τον ακούμε;"

Μην ξεχνάτε όμως, "βεβηλοι" είναι και τα παιδιά μας που δεν έχουν εισέλθει στον Τεκτονισμό, οι κόρες μας, οι γυναίκες μας, οι γονείς μας.. Και τους λατρεύουμε, παρά το φριχτό τους αυτό μειονέκτημα.

Μου είναι μάλλον δύσκολο να σας μιλήσω για τον Ελευθεροτεκτονισμό. 

Από τη μία, οφείλω να τηρήσω την υπόσχεση της σιωπής που έδωσα ενώπιον των αδελφών μου. Οχι βέβαια από φόβο (όπως διατείνονται πλείστοι κάτοικοι του Νομού Ημιμαθείας) ότι θα μου συμβεί κάτι κακό, αλλά επειδή παίρνω αγάπη, αλληλεγγύη και ηθική στήριξη από τους αδελφούς μου και οφείλω να τους τα ανταποδώσω. Απλά, σκεφτείτε να υπηρετούσατε στο Στρατό, στην Αστυνομία, στην Εκκλησία, σαν εκπαιδευτικός, ή απλά σε μία δημόσια υπηρεσία, και να βρισκόταν ένας "καλοπροαίρετος" συνάδελφος που θα σας κολλούσε τη ρετσινιά του Σατανιστή, του Ειδωλολάτρη, του Σιωνιστή και του Προδότη της Πατρίδας, απλά και μόνο επειδή το βράδυ είχε αϋπνίες και παρακολούθησε τον Χαρδαβέλα και τους συνωμοσιολόγους προσκεκλημένους του.

Από την άλλη όμως, επειδή ποτέ δεν μου ζητήθηκε να διακορεύσω παρθένες (φτού γαμώτο! αλλά που να βρεθούν πια, ε;), να πιω αίμα νηπίων, να προδώσω την πατρίδα μου, να προσκυνήσω το σατανά και να μπάσω κρυφά σιωνιστές στα Κάτω Πετράλωνα, νοιώθω ότι είναι πια καιρός να ειπωθούν και κάποια πράγματα από τη μεριά μας.

Οι παλαιότεροι αδελφοί μου έχουν εν πολλοίς την αντίληψη ότι πρέπει να αφήνουμε τον κάθε αδαή να λέει ό,τι του καπνίσει. Δεν προτίθενται να κάνουν τίποτα γι'αυτό. Οι νεώτεροι όμως (και σε αυτούς συγκαταλέγομαι κι εγώ) το παίρνουν πιο πατριωτικά. Θίγονται προσωπικά με τα απίστευτα που ακούγονται από κάθε "ειδήμονα" του κώλου. Προς συνηγορία της θέσης μου, θυμηθείτε το 1988 τι έγινε με τον Michael Dukakis και τον πατέρα Bush. O Mike το έπαιξε τόσο "ανωτάτου" μεσα στη Harvard-ίλα του, που ο μπαμπάς Bush του κρέμασε κάθε λογής γιδοκούδουνο με τη λογική του Γκαίμπελς "πες-πες, στο τέλος πάντα κάτι μένει". Το ζητούμενο όμως, σε κάθε περίπτωση, είναι να μην ρίχνονται τα ιδανικά της Αδελφότητάς μας "βορά τοις κυσί".

Ετσι, η απόφαση ελήφθη...

Σε αυτό το ιστολόγιο λοιπόν, θα σας περιγράψω την προσωπική μου εμπειρία στον Ελευθεροτεκτονισμό. Οχι με πάρα πολλές λεπτομέρειες (αν και δεν θα άφηνα με τί-πο-τα απ'έξω οποιαδήποτε διακόρευση παρθένας είχε υποπέσει στην αντίληψή μου), αλλά με αρκετές για να καταλάβετε κάποια απλά πράγματα. Ενα από αυτά που θα ήθελα να γίνει αντιληπτό είναι ότι ο Ελευθεροτεκτονισμός είναι μία αδελφότητα ανθρώπων με κάποια αγνά και πολλές φορές ουτοπιστικά ιδανικά. Αλλά κάθε ομάδα ανθρώπων έχει τους καλούς και τους όχι και τόσο καλούς, ανάμεσά της. Αν λοιπόν αγανακτείτε με τον Γερμανό που συλλήβδην αποκαλεί τους Ελληνες "κλέφτες" επειδή τον πιασοκώλιασε ένας ταρίφας στο Ελ-Βενιζέλος, επιτρέψτε μου να αγανακτήσω κι εγώ όταν κολλάνε τη λέξη "μασόνος" και "Παττακός" μαζί και μας βγάζουν όλους μας χουνταίους. 

Ελπίζω να μάθετε λίγα περισσότερα για εμάς...

(Αρχική ανάρτηση, 6/2010)

3 σχόλια:

loukou_3 είπε...

Πολύ ωραία τα λες αδ.: μου ρίχνοντας λάδι στην φωτιά και μιλώντας πάντα με την γλώσσα της αλήθειας.

GregArchitekton είπε...

Άραγε, αυτά τα διαβάζει κανένας αντιτέκτονας ;

Ανώνυμος είπε...

δεν είμαι τέκτονας, αλλά περπατώντας στην πόλη είδα το κτίριο στην οδό Αχαρνών 19 και το γκουγκλάρισα για πληροφορίες - και ιδού διαβάζω για τον τεκτονισμό